“Lama aku jaga baju terakhir kau Abam” – Achey

Hari ini rakyat Malaysia di gemp4rkan dengan pemergiaan pelawak terkenal Abam Bocey pagi tadi. Pemergiaan pelawak terkenal ini turut di rasai seluruh ahli keluarga, rakan artis dan peminatnya. Abam yang di kenali sebagai seorang yang peramah baik hati suka menolong orang susah dan seorang pelawak yang berbakat apabila Abam acheh dan juga Fad Bocey berkali kali memenangi pertandingan maharajalawak mega di astro.

Gabungan 3 sahabat sejati ini sudah pasti membuatkan peminat mereka sentiasa tergelak dan suka dengan secara idea spontan mereka membuatkan nama Bocey sangat di kenali dalam kalangan semua lapisan umur.

Pemergian Abam sangat di rasai dan di ratapi oleh Fad dan juga Acheh. Mereka adalah kawan paling rapat dengan Abam bukan hanya di dalam set tetapi juga di luar set. Hubungan akrab ini bagaikan adik beradik kandung. Achey yang kelihatan berada di kediaman Abam dari awal pagi tadi sehinggalah selesai kebumi arw4h Abam selepas magrib cukup membuktikan yang dia seorang kawan yang sangat rapat dengan arw4h.

View this post on Instagram

Lama aku jaga baju terakhir kau bam… aku cuma nak pastikan #abamkacak kau tu untuk kali ini sebaik mungkin…

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

Achey juga baru memuat naik gambarnya di kediaman arw4h Abam dengan muka sayu dan dengan caption yang pasti membuatkan ramai menangis.

Achey yang menyatakan lama dia menjaga baju terakhir Arw4h Abam dan dia cuma ingin pastikan semuanya di permudahkan. Banyak makna tersirat di dalam caption Achey tetapi ramai yang tahu Achey sudah jaga jenaz4h Abam sebaiknya hari ini dari ketibaan arw4h sehinggalah selesai kebumi.

Achey juga mungkin ingin menunaikan hasrat arw4h Abam ingin kawan rapatnya Achey dan Fad kebumikannya bila tiba hari kemati4annya.

SubhanaAllah, sangat mulia persahabatan mereka, tidak di nafikan arw4h Abam juga seorang yang sangat baik tidak sombong walaupun terkenal dan suka buat kebajikan. Ramai yang hadir memberi penghormatan terakhir buat arw4h hari ini.

Fad Bocey yang rasa sangat terkesan tidak dapat balik dari Japan kerana tiada tiket flight sangat berasa sangat terkilan tidak dapat berjumpa dan menatap wajah kawan baiknya itu buat kali terakhir dan menunaikan hajat arw4h buatnya. Tetapi semua tahu Fad dan Achey sangat menyayangi arw4h.

Semoga arw4h Abam sentiasa di rahmati dan berada dalam kalangan orang orang beriman amin.

Sumber : Ig Achey

Artikel ini disediakan oleh Informasi Viral. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*