“Kuarantin ni kena bawak kereta bersiar2 sekejap” – Cik B

Nur Adlynn Zamileen bt Muhammad Amin atau lebih mesra dengan pangilan Cik B anak kepada Dato Seri Vida pengasas produk k0smetik terkenal di Malaysia semakin menempa popularitinya kerana sering memuat naik video video kreatifnya di samping aktif berniaga di laman sosial. Ramai yang suka dengan perwatakan Cik B yang bersahaja dan tidak malu didepan khalayak ramai.

Like mother like daughter, siapa tidak kenal dengan kehebatan marketing ibunya DSV yang sebelum ini sangat popular dengan trendmarknya qu puteh qu puteh baru la puteh yang turut mencetuskan fenomena ketika itu.

Cik B juga nampak sangat kreatif dan makin berkeyakinan tinggi sekarang. Banyak video video yang di kongsikan sangat membuatkan ramai terhibur. Cik B juga lebih suka berpenampilan sederhana dan agak lasak. Tetapi apabila di makeup memang nampak feminin habis.

Menerusi perkongsian dari Instagram stories Cik B, dia memuat naik beberapa logo kereta di streng dengan caption Qur4ntine pun kena bawa kereta kereta bersiar risau takut rosak bateri.

Dsv juga berkongsi video Cik B memandu kereta di ruangan instagram miliknya. Di dalam video tersebut nampak Cik B memang pandai memandu kereta. Wah terbaik Cik B, tetapi ada part yang men4kutkan sedikit di dalam video tersebut.

Menerusi video di kongsikan ketika Cik B memandu kereta range rover dia nyaris nyaris terl4nggar kucing. Mungkin tidak sedar ada kucing tengah melintas. Tetapi kucing tersebut nampaknya sempat mengelak.

Rat rata netizen dan peminat Cik B juga memberi komen tentang isu kucing tersebut. Di balas DSV yang kucing itu rupanya menyorot di bawah enjin kereta. Patut lah kucing tersebut tiba tiba muncul kat bawah kereta. Nasib baik lah tak ada apa apa.

Ramai juga memuji dan terhibur dengan gelagat Cik B. Bah4ya juga Cik B memandu di bawah umur, tetapi tidak mengapa jika di depan depan rumah sahaja. Harap harap tidak terjumpa dengan abang p0lis la ye. Jenuh nak kena bayar s4man ni.

Semoga busines yang di ceburi Cik B semakin maju. Bijak sungguh Cik B seusia 14 tahun sudah pandai berniaga dan juga sangat berbakat menjadi influencer di dalam laman sosial. Semoga Cik B terus suksess.

Sumber : Ig DSV

Artikel ini disediakan oleh Informasi Viral. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.