“Dia punya nak tahan nangis tu mmg win”- Datin Shahida

Apabila kita sudah punyai ramai anak-anak, pasti ada dalam adik beradik itu akan merajuk jika ibubapa melebihkan adik beradik lain. Tak kira jika ibu bapa itu melebihkan yang bongsu atau melebihkan yang sulung, pasti salah seorang akan terasa dengan tindakan ibubapa itu. Namun, selalunya ibubapa tidak lah sekejam itu untuk membahagikan kasih sayang antara anak-anak mereka.

Sudah diketahui umum, Datin Shahida sangat menyayangi anak-anaknya tidak kira anak kandung atau anak angkat.

Baru-baru ini, beliau berkongsi gelagat beliau melayani kerenah anak lelakinya, Yusof al Qardawi.

Kelihatan Datin Shahida mengusik anak bongsu lelakinya itu yang sememangnya manja dengannya. Beliau mengusik dengan mengatakan lebih menyayangi abang dan kakak Yusof. Kelihatan Yusof menahan diri dari menangis dek kerana usikan ibunya itu.

Para netizen agak terhibur melihat reaksi Yusof yang merajuk dengan ibunya kerana usikan tersebut. Dan ada yang mengatakan Yusof masih macho walaupun dalam keadaan merajuk.

Comel je Yusof merajuk. Kadang-kadang gelagat mereka inilah yang membuatkan kita tidak jadi untuk memarahi sangat anak-anak kita. Kita jadi jatuh kasihan pada mereka. Namun apa pun, ibu baoa tidak sepatutnya membahagikan kasih sayang antara anak-anak.

sumber : shahidadherbs

Artikel ini disediakan oleh Informasi Viral. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*