“Datin masak makanan banjar dan lagu macam nak pujuk Dato” – Netizen

Perkahwinan mana yang tidak di pernah di uji dengan kesedihan kesusahan. Kabahagiaan sebuah rumahtangga adalah datangnya dari kebahagian seorang isteri, agaknya kenapa Allah jadikan seorang wanita ini adalah sebaik baik perhiasan dan setiap pengorbanan seorang isteri ini akan di naikkan martabatnya di sisi Allah. Wanita ini adalah insan yang mempunyai hati yang sangat lembut, hatinya sangat kuat di saat dia di uji.

Kekuatan yang luar biasa apabila dia melahirkan dan mengandungkan zuriat dari Allah dan menjaga sebaiknya amanah Allah. Pengorbanannya bukan sahaja untuk suami tetapi juga untuk anak anaknya.

Bagitu juga dengan wanita kuat ini, Datin Shahida isteri kepada usahawan selebriti terkenal Dato Aliff Syukri. Siapa tidak kenal dengan pas4ngan ini. Pas4ngan yang di katakan serasi dengan jurang perbezaan yang ketara. Jika Dato Aliff suka berdrama dan menunjuk nunjuk apa yang dia miliki tidak pula pada Datin Shahida yang memilih untuk lebih bersederhana dan juga Datin lebih suka berkongsi hidupnya bersama sama anak anak di laman sosial.

Kemelut rumahtangga pas4ngan ini sedang hangat di perkatakan warganet. Datin dan Dato Aliff di khabarkan sudah lama tidak duduk sebumbung. Datin Shahida yang menghabiskan masa pkp ini bersama anak anaknya di rumah manakala Dato Aliff pula berada di Janda Baik.

Melalui update dari Datin Shahida beberapa hari lepas, Datin berkongsi juadah berbuka puasa. Datin memasak makanan banjar. Di dalam video tersebut kedengaran Datin mengedit dengan meletakkan lagu selimut putih. Setiap bait lirik lagu tersebut mungkin sangat dekat dengan hati Datin kan. Oleh sebab banyak lirik di dalam lagu tersebut mengucapkan kata maaf netizen mula mempersoalkan lagu dan masakan tersebut kepada Datin Shahida.

Ramai juga yang perasan masakan banjar ini adalah masakan yang selalu di masakan oleh Dato Aliff dan juga mungkin masakan ini adalah masakan kegemaran Dato Aliff. Datin tiba tiba masak makanan banjar menimbulkan persoalan di hati netizen adakah Datin Shahida teringat atau rindukan Dato Aliff. Di jawab tenang oleh Datin Shahida menyatakan dia tidak rindu Dato Aliff langsung.

Jawapan yang sama juga di beri Datin Shahida apabila di soal tentang adakah lagu tersebut ingin memujuk Dato Aliff. Agak agak apa lah reaksi Dato Aliff bila tahu jawapan Datin tidak langsung merinduinya kan, bertabahlah Dato.

Datin Shahida juga menjawab pertanyaan netizen tentang lagu di dalam video masakannya. Kata Datin semua netizen ingin kaitkan dan dia tidak akan letak lagu macam ini lagi, dan mungkin lagu ” pergi tidak kembali lebih sesuai ” . Alahai netizen sengaja mencetuskan pertanyaan yang membuatkan Datin Shahida tersentuh.

Mungkin betul Datin Shahida merindui Dato Aliff, ataupun mungkin tidak. Wanita sekuat Datin Shahida sudah lali dengan pertanyaan pelik dari netizen dan mungkin hidupnya sudah sebati dengan kecam4n konflik ataupun perhatian dari netizen.

Tidak mengapa Datin, ramai yang sangat sayang dan prihatin tentang Datin. Ramai juga netizen yang sangat memahami Datin Shahida, bukan senang ingin menjadi seorang isteri kepada usahawan terkenal Dato Aliff.

Semoga kemelut rumah tangga Datin Shahida dan Dato Aliff segera reda demi anak anak yang sangat memerluukan perhatian dari kedua dua ibu bapa mereka ketika musim pkp ini. Anak anak lebih happy dan bahagia jika mereka dapat menghabiskan masa bersama sama dengan kedua ibu bapa mereka. Kita doakan yang terbaik buat pas4ngan ini.

Sumber : Ig shahidadherbs

Artikel ini disediakan oleh Informasi Viral. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.