Categories: Umum

Datang kenduri bekas kekas1h, Suami ex selamba angkat tangan ‘peace’

Jodoh dan takdir adalah ketentuan tuhan. Setiap pasaangan yang bercinta sudah tentu mengharapkan hubungan itu akan berkekalan hingga akhir hayat namun siapalah kita untuk menentukan takdir itu. Ada hubungan yang berjaya sehingga ke jinjang pelamin manakala ada juga hubungan yang terputus mungkin kerana bak kata pep4tah ‘tiada jodoh’. Kita hanya mampu merancang dan selebihnya ditentukan oleh pencipta kita yang Maha Esa.

Pernahkah anda terfikir untuk menghadiri majlis perkahwinan kek4sih lama jika telah dijemput? Setiap orang masing-masing mempunyai pilihan yang tersendiri. Bagi pemuda yang dikenali sebagai Yushazelan ini, dia tidak kekok hadirkan diri di majlis perkahwinan kek4sih lamanya pada sabtu lalu kerana dia telah dijemput sendiri oleh bekas kek4sihnya.

Yushazelan ketika dihubungi memberitahu, hubungannya bersama kek4sih lama hanyalah sebagai kawan sahaja dan tidak simpan perasaan antara satu sama lain.

“Saya dah lama putus hubungan dengan dia dan kami hanya berkawan. family dia pun rapat juga dengan saya. Kami pun tiada masalah apa-apa.

“Dalam masa yang sama, suaminya tahu saya dengan dia hanya berkawan sahaja.

“Soal jodoh itu, dah tertulis jodoh dia dengan suaminya yang sekarang. Waktu saya datang majlis perkahwinan dia, dia pun nampak terkejut tengok saya datang.

“Pada mulanya, ikutkan saya tak nak pergi tapi saya fikir keluarga dia baik dengan saya dan kenapa saya perlu gaduh kan sedangkan kami baik aje.

Bagi lelaki yang berumur 22 tahun ini, dia tidak mempunyai sebarang masalah dengan bekas kek4sihnya dan tidak memikirkan soal hubungan buat masa ini memandangkan dia mahu tumpukan perhatian sepenuhnya pada pelajaran.

Respon daripada netizen menerusi ruangan komen.

Video yang tular berkenaan dirakam sendiri oleh rakan baik kepada Yushazelan dan ditonton hampir 341,000 tontonan.

Rakaman video tersebut dirakam secara tidak sengaja dan dikongsi oleh rakan baik Yushazelan, Nur Hanis Natasya melalui akaun Twitternya dengan keizinan Yushazelan sendiri.

Posting yang dimuatnaik Nur Hanis Natasya telah viral dan meraih hampir 7,000 retweets dan 6,000 likes.

Menerusi video tersebut, pelbagai reaksi yang ditunjukkan oleh netizen melalui ruangan komen. Ada yang memberikan reaksi terkejut dan ada juga yang mengecam tindakan lelaki tersebut.

Hanya yang pernah laluinya in real life sahaja faham. You are truly one in that kind bro…- Netizen

Good good, just move on- Netizen

Tak payah datang kalau kau expect kau akan panas hati. Tak salah untuk datang tapi biar hati move on dulu- Netizen

Baguslah sikap cool macam bro Yushazelan ya. Jangan lah kita simpan perasaan yang dndam dan doakan yang terbaik je untuk ex kita.

Sumber: Instagram Theroutinesya

Salwa

Recent Posts

“Jgn somb0ng, low profile lagi bagus dari menunjuk2”- Pesan isteri untuk Black

Dalam kehidupan ini kita perlulah bersikap merendah diri atau berasa bersyukur dengan apa yang kita ada.  kadang-kadang kita sebagai manusia…

10 hours ago

Alif Satar dedah rahsia awet muda bapa saudaranya, Arrwah Nassier Wahab

Siapa sangka wajah awet muda yang dimiliki Allahyarham Nassier Wahab mempunyai rahsianya yang tersendiri. Pelakon dan penyanyi popular, Alif Satar…

2 days ago

“Dulu basic saya dalam RM700” – Zarul Umbrella dedah gaji sebenar seorang pramugara

Pekerjaan sebagai seorang pramugara dan pramugari sememangnya salah satu pekerjaan yang menjadi pujaan ramai. Lebih menarik lagi apabila mereka yang…

2 days ago

“Nanti Nassier sihat kita nyanyi duet bersama lagi” – Surat Arrwah Nassier Wahab buat Salwa Abd Rahman

Kehilangan permata seni tanah air, Allahyarham Dato Nassier Wahab ternyata memberi kesan kepada rakan-rakan seperjuangan industri hiburan dan para peminatnya.…

3 days ago

“Masih lagi Farah simpan msg terakhir kita” – Luahan sayu Farahdhiya untuk Arrwah Nasseir Wahab buat netizen sebak

Berita pemergiaan penyanyi popular era 80-an, Datuk Nassier Wahab telah mengmparkan industri hiburan tanah air pada hari ini. Malah, keperibadian…

3 days ago

Akhirnya Neelofa dedahkan punca sebenar tinggalkan Melet0p

Malam tadi pengacara popular, Neelofa mengumumkan secara live di meletop bahawa bulan disember adalah bulan terakhir beliau menjadi pengacara  di…

4 days ago