“Bergenang air mata tengok Tokti atas pentas AJL” – Netizen

Malam berprestij anugerah juara lagu malam ini mempertandingkan 12 buah lagu dari penyanyi hebat tanah air di Axienta Arena Bukit Jalil. Anugerah juara lagu tahun ini bertemakan Warna warna suara. Anugerah juara lagu kali ini juga di hoskan oleh Sherry Alhadad, Awal Ashaari dan Haziq Hussaini. Gadingan hebat 3 hos ini juga memeriahkan lagi Anugerah Juara Lagu 34 kali ini.

Banyak lagu lagu hebat dari komposer terkenal di pertandingkan termasuklah komposer Hael Husaini Lagu Anta permana yang di nyanyikan oleh Bob Yusuf sebagai penganti kepada Dato Siti Nurhaliza penyanyi nombor satu negara. Dato Ct yang sudah lama berehat dari bertanding di anugerah juara lagu membuat gimik hebat malam ini. Wah, ramai terpukau dengan kemunculan Dato Ct secara tiba tiba di atas pentas.

Sungguh merdu dan sempurna penyampaian lagu Anta permana dari Bob Yusuf dengan vokal yang sangat memukau dari Bob pasti membuatkan ramai merindui penyanyi sebenar lagu ini. Ternyata malam ini kerinduan rakyat malaysia untuk melihat penyanyi kesayangan Dato Ct untuk muncul di pentas anugerah juara lagu sudah terubat walaupun hanya beberapa minit di hujung persembahan

Wah, sangat cantik penampilan Dato Ct malam ini. Ramai yang bersorak apabila melihat Dato Ct tiba tiba muncul di atas pentas. Tetapi ada masalah teknikal sedikit di mic Dato Ct apabila tidak kedengaran di awal kemunculan Dato Ct.

Nasib baik, dato ct penyanyi profesional tidak cepat gementar apabila menghadapi masalah teknikal ketika membuat persembahan. Ramai peminat Dato Ct teruja dengan kemunculan Dato Ct dan peminat yang sedikit kecewa apabila mic mengalami masalah teknikal. Komen di twitter ramai yang mempersoalkan tentang mas4lah mic Dato Ct.

Ada juga yang rasa sebak dengan gimik Dato Ct malam ini di pentas Anugerah Juara Lagu. Kerana ramai yang merindui penyanyi nombor satu negara tersebut membuat persembahan di anugerah juara lagu.

Walaupun ada sedikit masalah teknikal di awal kemunculan, ramai yang teruja dengan kemunculan Dato Ct dan persembahan mantap dari Bob Yusof. Agak agak ramai tak yang turut menangis dan terharu dengan kemunculan Dato Ct di pentas anugerah juara lagu sebentar tadi.

Aura dan populariti Dato Ct tidak pernah pudar dari zaman kemunculannya dulu sehinggalah kini. Ramai yang sayangkan Dato Ct. Semoga Dato Ct di beri kesihatan yang baik dan sentiasa nombor satu di hati rakyat malaysia.

Sumber : Ig ctdk

Artikel ini disediakan oleh Informasi Viral. Sebarang C0PY PASTE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*