Bapa sp0rting! Layan kerenah anak perempuan nyanyi dalam kereta

Jasa seorang bapa tidak mampu ditukar ganti malah kita sebagai se0rang anak perlulah menghargai keringat mereka yang sentiasa mencari rezeki buat keluarga. Gelagat se0rang gadis merakam video bersama ayahnya telah tular baru-baru ini dek kerana ayahnya yang kelihatan sporting sangat! Gadis ini yang dikenali sebagai Nurfadiah Qistina Ahmad Ramzi menerusi videonya di laman Twitter dilihat menyanyi di dalam kereta sambil gelagatnya itu dilayan dengan bersahaja 0leh bapanya.

Posting video tersebut mendapat hampir 5000 Retweets dan 12,200 likes.

Nurfadiah Qistina Ahmad Ramzi atau mesra dipanggil Tina pada mulanya hanya sekadar berk0ngsi vide0nya bersama bapa namun dia tidak menyangka vide0 tersebut menjadi viral baru-baru ini.

Sebenarnya saya tak pernah terfikir vide0 itu akan viral. Ingatkan biasa-biasa je tetapi vide0 itu terus dapat sambutan dari netizen dengan gelagat ayah saya dan saya lihat banyak komen yang kata ayah saya seorang yang sporting.

Ayah saya memang seorang yang tegas dalam mendidik anak-anak namun dalam tegasnya, dia sentiasa layan kerenah dan perangai kami adik beradik.

Tina ketika dihubungi, dia memberitahu bahawa dia sentiasa merakam segala kenangan bersama ibu bapa dan keluarganya untuk disimpan sebagai mem0ri.

Baginya, inilah masa yang terbaik untuk dirinya meluangkan masa bersama keluarga dan mengumpul segala kenangan mereka sekeluarga.

Tina yang merupakan anak bongsu dan bersama empat adik beradiknya yang lain mempunyai hubungan yang rapat dengan bapanya sejak kecil lagi.

Melalui posting Tina tersebut, kebanyakkan netizen memuji sikap ayahnya yang kelihatan sporting dan cool.

Alhamdulillah, layanan sebegini lah se0rang ayah dan ibu mahukan bagi mereka senyum walaupun tak nampak uncle tu senyum tapi dia tau anak dia memang pandai ambik hati ibu bapa. Layan lah mereka selagi ada.. Aamin..- Netizen

Alhamdulillah dapat ayah yang sporting- Netizen

Untungnya ada ayah :’)- Netizen

Hargailah kedua ibu bapa kita selagi dia masih ada ya. Jangan lupa untuk sentiasa doakan yang terbaik buat ibu dan bapa kita.

Sumber: Twitter QisRaws

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*