“Bamm Achey semalam tido dgn baju kau” – Anne isteri Achey

Achey dan Fad Bocey yang masih cuba menerima pemergian Abam masih bersedih dan terasa kehilangan besar buat mereka berdua apabila sahabat paling rapat dengan mereka pergi menghadap ilahi secara tiba tiba 2 hari lepas. Arw4h Abam yang di sahkan dem4m panas beberapa hari sebelum meningg4l. Menurut kakak arw4h juga Abam mengadu s4kit kepala teramat beberapa hari sebelum hari terakhir arw4h.

Tidak sempat memasak makanan kegemarannya siput sedut dan hasratnya ingin makan sekali dengan keluarga dari air tangannya membuatkan ibu Abam dan kakaknya sedikit terkilan. Arw4h juga terlalu rapat dengan ibunya.

Begitu juga persahabatan sejati Arw4h Abam dengan Achey dan Fad. Achey dan Fad masih tidak dapat menahan sedih apabila kawan baiknya dan kawan seperjuangannya pergi secara tiba tiba. Fad yang baru pulang dari Japan awal pagi tadi di sambut dan di nantikan Achey di lapangan terbang membuatkan ramai sebak melihat hubungan terlalu rapat mereka bertiga di dalam Bocey.

Achey juga meluahkan dia semakin baik dan kepulangan Fad sedikit sebanyak memberi semangat untuk dia terus kuat. Begitu juga Fad dia berharap yang mereka berdua harus kuat demi Bocey. Fad yang baru sahaja pulang dari Japan terus ke rumah Abam untuk melawat.

Sayu tengok mereka memeluk dan menc1um baju Arw4h Abam bertapa rindu dan sayangnya mereka kepada Arw4h. Persahabatan yang terjalin bukan hanya atas urusan satu pasukan tetapi lebih dari saudara kandung.

Menerusi perkongsian dari isteri Achey Anne, dia berkongsi kisah sayu tentang suaminya di dalam ruangan instagramnya.

View this post on Instagram

Bertahun lama aku saksi pejuangan korang… berjuang untuk keluarga , fans dan berjuang untuk industri.. .. .. Yea mmg ada satu hubungan lebih dari sahabat, saudara, adik beradik… ada satu hubungan yang aku gelarkan “SIKASIH”.. .. .. Korang ni bulu roma kurang 1 pun korang boleh tau sesama sendiri… .. .. Bamm.. achey malam tadi tido dengan baju kau… dia buat masa sekarang asyik tanya fad mana? Dah sampai ke belum.. aku tau dia tengah Tunggu semangat dia satu lagi.. @fadbocey kau tau achey cmne kan… .. .. Teruskan kita juangkan #bocey walau orang kata kita tak lagi relevan bila abam takda.. kita teruskan demi @abam_bocik yang kita sayang.. dan tanggungjawap abam yang abam tinggalkan untuk kita.. .. . #kitabaikramaisayang

A post shared by 😍 #yangterindah #anak #sakit (@anne_achey) on

Kata Anne, Achey tidur pel0k baju arw4h Abam semalam dan tido tidak lena apabila dia asyik menunggu kepulangan Fad. Mungkin tidak sanggup berjauhan dengan Fad kerana itu sahaja semangat yang tinggal untuk Achey terus kuat.

Kata Anne lagi, bertahun dia melihat kesungguhan mereka bertiga memperjuangkan Bocey, berjuang untuk keluarga fans dan industri. Anne juga ada menyatakan hubungan mereka lebih dari saudara keluarga kerana hubungan yang terlalu rapat yang dia gelarkan sebagai ” Si kasih “.

Anne juga menyatakan yang mereka akan teruskan perjuangan Bocey walaupun Abam sudah tiada. Kerana itulah satu satunya tanggungjawab yang Abam tinggalkan untuk mereka.

Semoga Bocey sentiasa di hati setiap peminat, dan memberi kenangan indah arw4h Abam untuk peminat. Semoga penerimaan Bocey selepas ini juga sama dengan penerimaan yang dulu dari peminat. InsyaAllah

Sumber : Ig achey dan anne

Artikel ini disediakan oleh Informasi Viral. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*